Iron Hawk -paketti
Uusi Hawk partioi Bleak Cityn katuja... Pois tieltä, Hawk R, Iron Hawk on täällä, ja se on ilkein näkemäsi petolintu tänä vuonna. Suojapanssarit ja tarkoituksenmukainen tyyli saavat sen näyttämään nopealta jopa paikallaan ollessa, ja kierrosten noustessa se on valmis jahtaamaan seuraavaa uhriaan! Tarjolla on kymmenen värivaihtoehtoa, joten Hawkin klassinen keltainen voidaan vaihtaa siisteihin vaihtoehtoinen – kävisikö kuvioksi vaikka kultainen suihku tai maastokuviointi.