Insurgency: Sandstorm - Tactical Doc Gear Set
Varustaudu kriittisiin tilanteisiin ja tue tiimisi jäseniä Securityn Tactical Doc ‑varustesarjan avulla. Sarja sisältää seuraavat kuusi kosmeettista varustetta: – Tactical Doc Hat – Tactical Doc Mask – Tactical Doc Top – Tactical Doc Bottom – Tactical Doc Gloves – Tactical Doc Boots Nämä esineet avautuvat käyttöön pelinsisäisesti heti ostamisen yhteydessä, ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisen varusteiden kanssa. Ne voi ottaa käyttöön pelinsisäisesti pelin päävalikon kautta avattavassa Mukautus-valikossa. Tactical Doc ‑varustesarja sisältyy Resurgence-sarjapakettiin.