Insurgency: Sandstorm - Gray Man Gear Set
Tiputa viholliset ennen kuin he näkyvät sinut Insurgent-tiimin Gray Man ‑varustesarjalla. Sisältää neljä kosmeettista varustetta: - Gray Manin naamio - Gray Manin hansikkaat - Gray Manin yläosa + camo - Gray Manin alaosa + camo Nämä esineet avautuvat peliin heti ostettaessa ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisten varusteiden kanssa. Ne voi lisätä pelinsisäiseen varusteluun päävalikon kautta avattavassa Mukauta-valikossa. Gray Man ‑varustesarja sisältyy Praetorian-sarjapakettiin.