Insurgency: Sandstorm - Climber Gear Set
Nouse uusiin korkeuksiin eliminoimaan vastustajat Securityn Climber-varustesarjaan sonnustautuneena. Sarja sisältää seuraavat viisi kosmeettista varustetta: – Climber Helmet – Climber Gloves – Climber Top – Climber Bottom – Climber Boots Nämä esineet avautuvat käyttöön pelinsisäisesti heti ostamisen yhteydessä, ja niitä voi yhdistellä muiden kosmeettisen varusteiden kanssa. Ne voi ottaa käyttöön pelinsisäisesti pelin päävalikon kautta avattavassa Mukautus-valikossa. Climber-varustesarja sisältyy Shell Shock ‑sarjapakettiin.