INK ENIGMA: Coloring Hidden Objects
Herätä maailma eloon löytö kerrallaan. INK ENIGMA: Coloring Hidden Objects tuo klassiseen piilotettujen esineiden etsintään erittäin palkitsevan uuden käänteen. Löytämiesi esineiden pelkän ympyröimisen sijaan jokainen löytö levittää kirkkaita värejä kauniiseen ja yksityiskohtaiseen mustavalkoiseen maailmaan. Istu mukavasti, rentoudu ja tarkkaile näkymää huolellisesti. Kun löydät piilotettuja esineitä, kuvitus muuttuu vähitellen tyhjästä luonnoksesta täysin väritetyksi mestariteokseksi. Peli yhdistää saumattomasti havainnointipulmat ja värittämisen rauhoittavan ilon. Neljässäkymmenessä erilaisessa tasossa tarkat silmäsi toimivat siveltimenä. Halusitpa viettää rentouttavan illan sohvalla tai nauttia tunnelmallisesta viikonloppupulmasta, INK ENIGMA tarjoaa 1–2 tuntia visuaalisesti tyydyttävää pelaamista. Oletko valmis tuomaan väriä näytöllesi?