INK ENIGMA 2: Hidden Object Challenges
Piilotettujen esineiden pulmien klassinen ilo viimeisteltynä. INK ENIGMA 2: Hidden Object Challenges tuo takaisin alkuperäisen pelin palkitsevan pelattavuuden, nyt täysin päivitettynä silkinpehmeillä ohjaimilla ja kauniin yksityiskohtaisilla mustavalkokuvituksilla. Vedä syvään henkeä, tarkastele monimutkaisia luonnoksia ja aloita etsintä. Liiku kankaalla ja lähennä pienimpiinkin yksityiskohtiin uusilla, uskomattoman sulavilla kameran ohjaimilla. Kun huomaat taitavasti piilotetun esineen, koe yksinkertainen ja käsin tuntuva ilo piirtää sen ympärille ympyrä löytösi merkitsemiseksi. 40 täysin uuden tason ansiosta tämä on täydellinen kodikas pulmapeli pitkän päivän päätteeksi rentoutumiseen. Odotettavissa on 1–2 tuntia stressitöntä, puhdasta havainnointipelattavuutta.