Infinite Adventures
Infinite Adventures on vankityrmän indeksoiva RPG, joka on innoittanut klassisia vankityrmän RPG: itä; tuoreella uudella mekaniikalla etsintään, taisteluun ja etenemiseen. Olet matkustaja, sankari, jolla on unohdettu muisti. Kokoa puolueesi ja tutki äärettömän labyrintin löytääksesi menneisyytesi totuuksia. Seikkailu alkaa, kun valitset 5 kilpailusta ja 10 merkkiluokasta luodaksesi sankariasi valitsemalla lähes 200 kappaletta elävästä luonnosta. Luo liittolaisten puolue liittyäsi sinut seikkailuun tutkittaessa 24 sotilasaseman sekä loputtoman määrän menettelyllisesti tuotettuja tasoja. Hahmot ansaitsevat taitopisteitä, joita voidaan käyttää kunkin hahmon muokkaamiseen. On yli 260 taitoa ja 24 voimakasta haastetta kykyä hallita. Löydät itsesi harjoitellessasi täysin sanottua tarinaa kun voitat Labyrintin haasteet. Taistele satoja vihollisia ja kymmeniä pomoja selvittämään menneisyyden totuutta ja miksi Labyrinth luotiin.