Infini
Infini on mieltä mullistava kokemus, joka vaatii ajattelua laatikon ulkopuolelta. Toivo ajelehtii äärettömyydessä. Tuntuu mahdottomalta palata todellisuuteen, mutta toivo on luonnostaan tuomittu jatkamaan. Harjoita mieltäsi psykedeelisellä matkalla, joka on täynnä arvoituksia ja merkityksellisiä kohtaamisia ajan, runouden, muistin, tekniikan, sodan ja kuoleman kanssa. Ratkaise aivot räjäyttäviä pulmia ajatuksin ja taidoin. Manipuloi kameraa muuttaaksesi perspektiiviä ja näkemääsi ja löydä uusia sokkeloita ja ratkaisuja. Tässä todella ainutlaatuisessa, mieltä mullistavassa kokemuksessa mikään ei ole sitä, miltä se näyttää. Palkinnot Independent Games Festival -finalisti + A MAZE. Kunniamaininta + paras kokeellinen peli Tokyo Game Show'ssa (Sense of Wonder Night)