Infantry Attack: Strike From Above
Tällä DLC:llä avaat: - Air Marker -toissijainen ase, jolla on korkea vahinko sekunnissa! - 60 kultaharkkoa, joita voi käyttää ainutlaatuisiin aseisiin tai tehosteisiin - 10000 käteistä, joita voi käyttää aseiden ja joukkojen parannuksiin Valmistaudu seuraavaan taisteluun paljon nopeammin lisävaluutan ansiosta ja anna vastustajillesi maistiainen uudesta aseestasi!