Indie Darling Bundle vol. 2
Nauti Digeratin kolmesta indie-suosikista! Tämä kimppu sisältää Bleed 2: n, Slayaway Camp: Butcher's Cut ja viimeisen ihmisen vesiseikkailu. Bleed 2 on räiskettä ja ryminää pursuava, ehdottoman viihdyttävä ja nopeatempoinen toimintapeli. Pinkkihiuksinen Wryn on maailman paras ja samalla ainoa sankaritar. Puolusta maapalloa planeetalle tunkeutuvilta roistoilta. Slayaway Camp: Butcher’s Cut on synkkä mutta koominen pulmapeli, joka toimii kunnianosoituksena 80-luvun kauhuleffoille. Pelissä ohjaat murhanhimoista Skullfacea, joka janoaa kostoa keinolla millä hyvänsä. The Aquatic Adventure of the Last Human antaa sinun tutkia ihmiskunnan raunioita lumoavassa vedenalaisessa seikkailussa. Katsele villejä mereneläviä ja valtavia hirviöitä ja todista uteliaana väistämätöntä sukupuuttoa.