Blood and Guts
Tyydytä verenhimosi kolmella huikean hurmeisella pelillä! Tämä paketti sisältää pelit Slain: Back From Hell, Slayaway Camp: Butcher’s Cut ja Super Blood Hockey. Slain: Back from Hell. Hevimusiikin inspiroima arcade-taistelupeli, jossa on huikeaa pikseligrafiikkaa, haastava vanhan koulukunnan pelattavuus, rutkasti veriroiskeita ja metallisin ääniraita ikinä! Slayaway Camp: Butcher’s Cut: Tappavan tiukka pulmapeli ja mustaa huumoria viljelevä kunnianosoitus 80-luvun kauhuelokuville, jossa ohjaat Skullfacea, murhanhimoista tappajaa, joka hakee kostoa. Super Blood Hockey: Arcade-urheilupeli saa kunnon adrenaliinipiikin tässä klassisten 8- ja 16-bittisten jääkiekkopelien väkivaltaisessa kunnianosoituksessa. Dominoi kenttää nopeilla taitoliikkeillä ja luita murskaavalla raakuudella.