Imperator: Rome
Kävele legendojen jalanjäljissä Imperator: Rome -pelissä Aleksanteri. Hannibal. Caesar. Nämä suurmiehet ja kymmenet heidän kaltaisensa muovasivat kokonaisen mantereen kohtaloa. Mahtavat kuninkaat, nokkelat kenraalit ja jumaluuden tavoittelijat jättivät jälkensä muinaisen Välimeren ympäristöön. Tämän meren ympärillä tiiviisti yhtä pitävät kansakunnat koettelivat kykyjään ja hyveitään toisiaan vastaan hurjassa taistelussa. Nykyisin näiden kansojen poliittista ja kulttuuriperintöä ei pysty erottamaan länsimaisen sivistyksen elementeistä. Mutta mikään ei ollut varmaa. Voitko muuttaa historian kulkua Imperator: Rome -pelissä? Imperator: Rome on Paradox Development Studion uusin suurstrategiapeli. Se sijoittuu rauhattomiin vuosisatoihin idässä vaikuttaneista Aleksanterin seuraajaimperiumeista Rooman imperiumin perustamiseen saakka. Imperator: Rome -pelissä pääset kokemaan klassisella aikakaudella imperiumin rakentamiseen liittyvän loiston ja haasteet. Hallitse väestöä, pidä silmät auki petturuuden varalta ja säilytä usko jumaliisi. Imperator: Romen ominaisuuksia: ◾Hahmojen hallinta: Hahmojen taidot ja ominaisuudet muuttuvat elävässä maailmassa ajan mittaan. He johtavat kansakuntaasi, hallitsevat maakuntiasi ja komentavat armeijoitasi ja laivueitasi. Esittelemme myös uuden, entistä enemmän ihmisiä muistuttavan hahmokuvituksemme. ◾Kirjava väestö: Kansalaiset, vapaat henkilöt, heimolaiset ja orjat – jokaisella väestöllä on oma kulttuurinsa ja uskontonsa. Täytitpä kansalaisilla armeijoitasi, rahakirstujasi tai siirtokuntiasi, pidä kansan onnellisuutta silmällä, sillä menestyksesi on kiinni väen tyytyväisyydestä. ◾Taistelutaktiikka: Torju vastustajiesi juonet valitsemalla lähestymistapasi ennen taistelun alkua. ◾Sotaperinteet: Jokaisella kulttuurilla on oma tapansa käydä sotaa. Roomalaisilla ja kelteillä on eri vaihtoehtoja. Avaa ainutlaatuisia bonuksia, kykyjä ja yksikköjä. ◾Erilaiset hallitustyypit: Hallitse senaattia tasavallassa, pidä hovi kurissa monarkiassa, vastaa klaaneille heimojärjestelmässä. ◾Barbaarit ja kapinat: Vaeltavat barbaarit voivat ryövätä parhaat maa-alueesi tai asuttaa ne, ja epälojaalit kuvernöörit tai kenraalit voivat kääntyä sinua vastaan – ja viedä armeijat mennessään! ◾Kauppa: Tavarat antavat bonuksia kotimaakunnilleen. Kasvatatko paikallista voimaa varastoinnilla vai levitätkö vaurautta käymällä ylijäämällä kauppaa? ◾Maakuntien kehittäminen: Investoimalla rakennuksiin, teihin ja puolustukseen voit vahvistaa ja vaurastuttaa valtakuntaasi. ◾Hellenistic World Flavor -sisältöpaketti: Tämä erikoissisältö on suunniteltu Aleksanterin imperiumin seuraajavaltakuntia varten. Se sisältää uusia armeijamalleja, tapahtumaketjuja ja taidetta. ◾Digitaalinen kuvakirja: Tämä on kokoelma suuren tarkkuuden kuvia Imperator: Rome -pelin kehityksestä kehittäjien ja taiteilijoiden näkemyksillä. ◾Taustakuva: Voit koristella oman tietokoneesi työpöydän näillä helppokäyttöisillä versioilla Imperator: Rome -latausnäytöistä.