Impact Winter
"Apu on tulossa 30 päivässä…" Salaperäisen radiolähetyksen mukaan apu on tulossa. Olet Jacob Solomon ja johdat pikaisesti koottua joukkuetta, joka yrittää selvitä tuhoisan asteroiditörmäyksen jälkeisessä maailmassa. Entinen maailma on mennyttä, ja tilalla on jatkuvan lumentulon peittämä maa. Tavoitteesi: pidä tiimisi hengissä pelastusjoukkojen saapumiseen asti. Pelastukseen miinus 30 päivää: Koe selviytymisgenre uudessa valossa: taktikoi laskeaksesi jäljellä olevaa selviytymisaikaa. Pelasta joukkueesi: Turvaa joukkueesi ja yhdistä eri henkilöiden kyvyt hyytävässä eloonjäämistaistelussa. Mukaansatempaava, arvaamaton ja vihamielinen maailma: Selviydy vaarallisesta talvesta, jonka herättää eloon ainutlaatuinen piirtotyyli.