Ilmaiset emotet
Tämä setti sisältää seuraavan ladattavan sisällön: ■ Lisä-emote - Nyrkkituuletus ■ Lisä-emote - Karjaisu * Ladattava lisäsisältö on saatavilla pelissä, kun olet edennyt tarinassa tiettyyn pisteeseen.