Ice Cream DLC
Viilennä kauppasi Ice Cream DLC:llä! Osta jäätelökioski, täytä se erilaisilla jäätelömakilla ja tötteröillä ja ala täyttää asiakkaiden tilauksia. Kun tarvitset tauon, luotettava jäätelömyyjäsi voi ottaa vastuun ja pitää kioskin toiminnassa poissaolosi ajan.