ICARUS: Console Edition - Holdfast Outpost
Tätä karttaa voi pelata vain Outpost-tilassa. Outpost on luova tila, jossa ei ole uhkia, vaikuttavia sääolosuhteita tai tehtäviä, vaan saat keskittyä rakentamaan sydämesi kyllyydestä. Holdfast Outpost on käsityönä tehty 1x1 km:n kartta Icaruksen metsäalueella. - Holdfast-kartalla on suuri järvi, jonka lukuisat saaret soveltuvat täydellisesti tukikohdan rakentamiseen. - Voimakas vesiputous syöksyy kartalle luoteesta vuorenrinnettä pitkin. - Kartan reunat ovat jyrkkiä kallioita, joilla kasvaa tiheää havumetsää. Holdfast ilmestyy Outpost-näytöllesi.