ICARUS: Console Edition - Cactus Outpost
Tätä karttaa voi pelata vain Outpost-tilassa. Outpost on luova tila, jossa ei ole uhkia, vaikuttavia sääolosuhteita tai tehtäviä, vaan saat keskittyä rakentamaan sydämesi kyllyydestä. Cactus Outpost on käsityönä tehty 1x1 km:n kartta Icaruksen aavikkoalueella. - Kartan läpi kuohuu koski, joka luo ainutlaatuisia kalliomuodostelmia ja jonka rannoilla luonto kukoistaa. - Suuri kaari, josta roikkuu tippukiviä, muodostaa kapean poukaman kosken pohjoispuolelle. - Kartan keskusta peittyy valtaviin dyyneihin, jotka vyöryvät kallioiden juurelta kauas horisonttiin. Cactus ilmestyy Outpost-näytöllesi.