ICARUS: Console Edition - Arcticus Outpost
Tätä karttaa voi pelata vain Outpost-tilassa. Outpost on luova tila, jossa ei ole uhkia, vaikuttavia sääolosuhteita tai tehtäviä, vaan saat keskittyä rakentamaan sydämesi kyllyydestä. Arcticus Outpost on käsityönä tehty 1x1 km:n kartta Icaruksen tundra-alueella. - Arcticuksen kauniit rinteet laskeutuvat suureen laaksoon, jossa on syviä uria ja kevyesti lumen peittämiä metsiä. - Kun nostat katseesi, näet vaikuttavan vuoren seisovan laakean laakson yllä. - Pidätkö tutkimisesta? Tällä alueella on valtava määrä luolia, joten se sopii täydellisesti kaikenlaisiin seikkailusuunnitelmiin. Arcticus ilmestyy Outpost-näytöllesi.