Hyper Mirror Run
Kilpaile kasvotusten jännittävässä HYPER MIRROR RUN -maailmassa. Haasta ystäväsi paikallisesti tai taistele tekoälyvastustajaa vastaan. Voit navigoida peilikuvamaailmoissa, hallita tarkkuushyppyjä ja käyttää aseita kukistaaksesi vihollisesi. Sukella tähän 2D-tasohyppelyyn, joka tarjoaa nopeatempoista toimintaa ja paljon hauskanpitoa! Pystytkö voittamaan jokaisen haasteen, kukistamaan viholliset ja kohtaamaan voimakkaita pomoja jokaisen viidestä ainutlaatuisesta maailmasta lopussa? Älä unohda kerätä jalokiviä saadaksesi lisäelämiä ja parantaaksesi mahdollisuuksiasi voittaa vastustajasi. Ominaisuudet: * 55 mukaansatempaavaa tasoa: Etene huolellisesti suunnitelluilla tasoilla viidessä eri maailmassa. * Versus-tila: Kilpaile paikallisesti ystäviäsi vastaan jännittävissä kasvotusten käytävissä otteluissa. * Yksinpelin monipuolisuus: Valitse yksinpelitilassa kolmesta tekoälyn vaikeustasosta ja räätälöi haaste itsellesi sopivaksi. * Uniikit retrovisuaalit: Uppoudu kiehtovaan retro-pikselitaiteeseen ja elävään visuaaliseen tyyliin. Valitse useista söpöistä hahmoskineistä, joilla voit ilmaista omaa tyyliäsi. * Tarkat ja miellyttävät ohjaimet: Koe ohjaimet, jotka ovat sekä tarkkoja että nautinnollisia, mahdollistaen sulavan hallinnan jokaiseen liikkeeseen. * Eksklusiivinen ääniraita: Nauti mukaansatempaavasta pelikokemuksesta alkuperäisen pelille sävelletyn ääniraidan ja vangitsevien melodioiden kera.