Hunt: Showdown - Zhong Kui
Zhong Kui -lisämateriaali sisältää kaksi uutta legendaarista metsästäjää: - paketille nimensä antanut Zhong Kui (metsästäjä) - pahaenteinen Dead Blessing (metsästäjä) - Blood Orchid (ase) Zhong Kui polveutuu vanhasta demoninmetsästäjien suvusta. Perinteisesti heitä juhlistetaan kiinalaisen uudenvuoden aikaan pahantahtoisten henkien karkottajina. Dead Blessing on kieroutunut hyvän onnen symboli, aina yhden vedonlyönnin päässä luvatusta kuolemasta. Blood Orchid on arvostettu, perinteikkään kiinalaisen dao-tyylin miekka, joka on koristeltu onnea tuovalla punaisella nauhalla.