Hunt: Showdown - The Researcher
Harold Blackin päiväkirja, kokoelma anatomisia luonnoksia, tieteellisiä havaintoja ja psykologisia arviointeja muodostaa suurimman osan siitä, mitä AHA tietää vihollisestaan. Black sai vain vähän menestystä ennen myöhempää elämäänsä, kun sattumallinen tehtävä lähetti hänet toiselle polulle. Hänen sekalainen koulutuksensa, jonka hän hankki monilla elämänpoluilla, antoi hänelle ainutlaatuisen kyvyn nähdä yhteyksiä joita kukaan muu ei pystynyt, ja järkeä siellä missä muut näkivät vain hulluutta.