Hunt: Showdown - The Prodigal Daughter
The Prodigal Daughter -lisämateriaalin sisältö: - The Prodigal Daughter (metsästäjä) - The Harbinger (ase) - The Reckoning (ase). Monet tulevat Bayouhun unohtamaan menneisyytensä. Sarah Burton sen sijaan tuli kohtaamaan sen tuoden mukanaan Caldwellin, Sparks LRR:n ja kostonjanon. Burtonin äiti, Unionin kunnioitettu veteraani, sai lopullista voittoa symboloivan univormun. Nyt hänen tyttärensä perii sen – ja samalla synkän perinnön, joka on petoksen, julmuuden ja kavaluuden tahrima. Kun Burton vannoo tuhoavansa ne, joilla oli tekemistä hänen äitinsä kuoleman kanssa, alkaa pian kiertää huhu, että tytär on iätön, uudelleensyntynyt ja levoton kostonhenki.