Hunt: Showdown - The Beast Hunter
Tämä lisämateriaalipaketti sisältää yhden legendaarisen metsästäjän ja kaksi legendaarista asetta: - The Beast Hunter (yksi metsästäjä) - The Bark (yksi ase) - The Bite (yksi ase) Niin kauan kuin Theodore Tuck muistaa, häntä on kiusannut sama painajainen verensekaista sylkeä tippuvista raateluhampaista, jotka yrittävät repiä lihoja irti hänen luistaan. Ja joka aamu hän herää kehossaan uusi arpi. Varmana siitä, että unet olivat paha enne, Tuck lähti etsimään painajaistensa olentoja ja lopulta löysi ne Louisianasta. Hän näytti kyntensä metsästämällä petoja Bayoulla ja osoitti taitonsa eläinten parissa, mutta kun hän ryhtyi kesyttämään itse helvetinkoiria, hän meni jopa useimpien metsästäjien mielestä liian pitkälle. Yritykset kasvattivat hänen mainettaan – ja arpilukuaan.