Hunt: Showdown - Spirit of Nian
Spirit of Nian -lisämateriaalin sisältö: North Star (metsästäjä), The Sovereign (metsästäjä), Sniper’s Gift (ase), Dragon’s Song (ase), Fire Monkey (ase). North Star ja The Sovereign: Nämä kiinalaiset metsästäjät hankkivat oppinsa kohtaamalla legendaarisen Nian-hirviön, joka lähtee metsästämään kiinalaisen vuoden vaihteessa. Päihitettyään Nianin vuosi toisensa jälkeen brutaalin verisellä menestyksellä he muuttivat Yhdysvaltoihin vuoden 1895 loppupuolella Trevorsin ja Huffin avustuksella kiinalaisten maahanmuuton kieltäneestä Geary Actista huolimatta. Mukanaan he toivat legendaariset aseensa: Nagant-karbiinin, paukkupatruunoita ja valoammuksia.