Hunt Showdown - Ronin
The Ronin -lisämateriaali sisältää kaksi asetta ja yhden metsästäjän: - The Tanto (ase) - Seinan Sharpshooter (ase) - The Ronin (metsästäjä) The Tanto The Ronin on kantanut tätä miekkaa siitä lähtien, kun hän vannoi valansa. Se on ollut hänen uskollinen kumppaninsa niin maalla kuin merelläkin ja janoaa verta yhtä kovasti kuin kantajansa. Seinan Sharpshooter The Ronin taisteli hetken viimeisten samuraiden kanssa Seinanin sodassa vannoen uskollisuutta Saigō Takamorille. Siellä hän keräsi mainetta Springfield 1866 -asensa kuolettavasta käytöstä. Se oli yksi sotatantereen edistyksellisimmistä aseista. The Ronin Inuta Bakin oli tuskin ehtinyt vannoa uskollisuudenvalansa, kun Tokugawa-shōgunaatti tuli tiensä päähän. Vailla isäntää hän vaelsi useimpia muita Ronineja kauemmas etsien valtaa voidakseen kostaa. Perinteistä kiinni pitävänä hän pukeutuu ja taistelee vuosisatojen takaiseen mutta tehokkaaseen tyyliin; hänen irvistävä Oni-naamionsa on ollut monen vesistössä kaatuneen viimeinen näky.