Hunt: Showdown - Northern Justice
Tämä DLC-paketti sisältää yhden Legendary-metsästäjän, kaksi Legendary-asetta ja yhden Legendary-kulutustavaran: - Mountie (metsästäjä) - Tarnished Record (Winfield M1876 Centennial) - Crimson Fist (Scottfield Model 3 Brawler) - Royal Standard (ammuslaatikko) Ratsupoliisien keskuudessa kersantti Jeffrey Forsythilla oli maine ankarana lainvalvojana. Eräänä myrsky-yönä hän kuuli puolihullun ansoittajan hourivan rosvoista tuhoamassa paikallisia leirejä alueella. Hänet komennettiin odottamaan muita yksiköstään, mutta kuiskaus hänen päänsä takaa kertoi Forsythille, ettei tämä voinut odottaa. Hän ratsasti pois vastoin käskyjä ja yksinään. Pitkän ratsastusyön jälkeen hän löysi hurme- ja verijälkiä, jotka johtivat kohti hirvittää kohtausta. Ruumisalttarin ympärillä kolme kaameaa hahmoa seisoivat ja kutsuivat jotain nimeltä Veistäjä. Epäröimättä hän avasi tulen, nosti kiväärinsä ja taisteli takaisin inhoten ja kauhuissaan. Kun hänen joukkonsa löysi Forsythin, tämä polvistui yksinään teurastuksen keskellä järkyttyneenä ja vapisevana. Vailla mitään selityksiä hänen toverinsa panivat hänet kahleisiin omaksi turvakseen, ja heidän. Päiviä myöhemmin eräs muukalainen tuli hänen selliinsä. ”Kerro minulle kaikki, minkä näit. Kerro minulle niin kuin elämäsi riippuisi siitä.” Vaikka hän ei ole koskaan tavannut miestä ennen, ääni oli tuttu kuiskauksista hänen päässään monta yötä aiemmin. Forsyth sai ällinsä takaisin ja valitti eikä säästänyt yksityiskohtia. Sinä yönä ammuskelu ja avainten kilinä herättivät Forsythin. ”Tulehan, ellet halua hirtetyksi,” muukalainen sanoi. Jeffreyta ei tarvinnut käskeä kahdesti. Kun he pysähtyivät leiriytymään, John Victor esitteli itsensä nimeltä ja varoittamatta pisti Forsythia raskaalla neulalla. Rokotteen valtaan joutunut Forsyth pystyi vain kuuntelemaan, kun John Victor puhui salaisesta sodasta, johon häntä oltiin vetämässä mukaan. Tietäen, ettei voisi koskaan palata entiseen elämäänsä, Forsyth suostui jahtiin. Tämä oli hänen uusi oikeutensa, tarkoituksensa ja valtuutuksensa.