Hunt: Showdown - Meridian Turncoat
Tämä lisämateriaalipaketti sisältää yhden legendaarisen metsästäjän, kaksi legendaarista asetta ja yhden legendaarisen ammuslaatikon: - The Turncoat (yksi metsästäjä) - Dolch 96 pair Crossfire & Ambush (kaksi asetta) - Red Cask (ammuslaatikko) Aurinko laskee hitaasti länteen värjäten taivaan punaiseksi ja venyttäen varjoja meridiaanilla. Siellä missä maa on painunut kuopalle ja kuivuu aluskasvillisuuden kituessa ja hajotessa pölyksi, kulkevat riutuvat verenvuodatuksen jäänteet. Siellä ovat ne, jotka sodan ja teollisuuden koneisto on murtanut ja muuttanut joksikin, mikä ei enää aivan muistuta sitä ihmistä, joka se kerran oli. Vioittuneet mekanismit tikittävät yhä vailla tarkoitusta, puurtaen turhien tehtävien parissa. The Turncoat oli yksi näistä teollisuuden ja sodan välineistä. Koulutuksensa jälkeen Wim Jansen sai uuden tarkoituksen; aseita, joilla tappaa, ja rykmentin, jonka puolesta tehdä niin. Kaikki lähetettiin länteen vuodattamaan maa kuiviin. Verenvuodatus kuitenkin hyytyi Red Cask Gulchissa, missä Jansen menetti joukkonsa. Jansen jäi miehineen väijytykseen, josta vain hän jäi eloon. Hänet pelasti hyökytulva, joka huuhtoi teurastajat mukanaan ja puhdisti verilöylyn rotkon. Kahta päivää myöhemmin Jansen nousi mudasta mukanaan vain Dolch pair Crossfire ja Ambush, solan mukaan nimeämänsä ammuslaatikko sekä kaatuneiden tovereidensa tunnuslevyt. Hän lähti matkaan tasangon halki janoten kostoa, mutta sai huomata saaneensa poissa ollessaan takinkääntäjän ja petturin maineen. Haukkumanimi jäi elämään vielä senkin jälkeen, kun hän oli saanut kostonhimonsa tyydytettyä, mutta The Turncoat oli jo löytänyt veren meridiaanin ja lähtenyt etsimään sen varrelta lisää väkivaltaa.