Hunt: Showdown - Louisiana Legacy
Louisiana Legacy DLC sisältää kaksi mahtavaa ampuma-asetta: Mountain Air ja Antebellum Wit. Mountain Air on Vetterli 71 Karabiner, joka on alun perin Alppien vanhasta maasta ja jossa on abstrakti kaiverrus, jonka kuvioinnissa kiteytyy samalla orastava kaste, hedelmälliset laaksot ja tuuliväänne. Antebellum Wit on Romero 77 -käsikanuuna, jossa on menneen aikakauden viehätysvoimaa. Nikkelillä päällystetty piippu ja lukonkehys, jossa on hienot kultaiset yksityiskohdat, on yhdistetty tyylikkäästi norsunluunväriseen kaiverrettuun tukkiin. Huomaamaton koko, mutta mahtaileva näytöllä.