Hunt: Showdown - Lonely Howl
Tämä lisämateriaalipaketti sisältää yhden legendaarisen metsästäjän, kaksi legendaarista asetta ja yhden legendaarisen työkalun: - Lonely Howl (yksi metsästäjä) - Ripper (yksi ase) - Stalker’s Snarl (yksi ase) - Rawhide (nyrkkirauta) Lihoja ja luita myöten nyljetyt pedot, kiehuvien sisälmyksien löyhkä ja auki viilletyistä suonista tippuvan veren ruosteinen haju olivat ensimmäiset Leonel Friskin nuoreen mieleen syöpyneet muistot, ja ne herättivät hänessä jotakin hirvittävää: luonnottoman viehtymyksen väkivaltaan. Kansasin maineikkaiden sudenmetsästäjien poikana hän seurasi, miten hänen äitinsä ja isänsä väijyivät, metsästivät ja suolistivat petoja hänen lapsensilmiensä edessä. Jokainen saalis, jonka he toivat kodikseen kutsumaansa teurastamoon, herätti verenpunaisia unelmia hänen mielensä punertavassa sumussa. Kun hän piteli ensimmäistä pientä saalistaan verenpunaisissa käsissään täysikuun hopeisessa valossa, sudet ulvoivat ikään kuin juhlistaakseen hänen siirtymisriittiään, tietämättöminä hänen sydämensä hirveästä verenhimosta ja veritöistä, jotka hänen kätensä olisi niiden joukossa suorittava. Frisk oppi metsästyksen salat susilta, ei isältään. Susien villiä luontoa ja metsästystaitoja kadehtinut Frisk halusi todistaa kykynsä kukistamalla alfasuden isältään saamalla Caldwell Paxilla. Onnistuttuaan hän pukeutui alfasuden nahkaan, koristi Caldwellinsa suden kidasta kiskaisemallaan torahampaalla ja yritti iskeä omaa isäänsä sydämeen. Hänestä tulisi reviirinsä mahtavin saalistaja. Vaikka Frisk olikin kaatanut metsän alfasuden, hän ei kuitenkaan pystynyt päihittämään isäänsä. Niinpä hän katosi yöhön vieden mukanaan vain isänsä Caldwellin ja metsästysjousen. Hänen verenhimonsa johdatti hänet Louisianaan, jossa hän jatkoi metsästystä tietämättä, että varjot seurasivat hänen jokaista liikettään; varjot, jotka Bayoun metsästäjät myöhemmin tuntisivat Dire Wolfiana ja Luna Wolfina; varjot, joita hän oli kerran kutsunut äidikseen ja isäkseen. Kuin yksinäinen susi hän seurasi vaistojaan ja jätti yhden lauman liittyäkseen toiseen, unohtaen ihmisluontonsa ja isänsä sanat: ”Laumansa jättävästä sudesta tulee uhka."