Hunt: Showdown - Commedia Della Morte
Tämä lisäsisältöpaketti sisältää yhden Legendary-metsästäjän, kaksi Legendary-asetta ja yhden Legendary-kulutustavaran: - Scaramuccia (Metsästäjä) - Opera Glasses (Winfield M1873C Marksman) - Macchinista (Sparks-pistooli) - Spaccagambe (Concertina-miina). Scaramuccian kolmiosainen naamio pelottaa mitä tahansa yleisöä, mutta monet kasvot naamion takana ovat nopeita esittämään hölmöä, ystävää tai roistoa. Minkä näistä hän aistiikin, hän saa huoneen rauhoittumaan tai pakottaa sen palvelemaan tahtoaan. Kolmikasvoinen naamio peittää aina sen, miltä hän näyttää, ja hämmentää sekä saalistajaa että saalista seuraavaan siirtoonsa asti. Kyseessä on naamio, joka on nähty vain kerran aiemmin: sitä piti lahjakas harlekiini, joka oli kuuluisan kolmen miehen seurueen johtava näyttelijä. Seurueen johtaja piti harlekiinin häkissä näytösten välillä, levitti huhuja irvokkaasta epämuodostumasta ja kehotti ihmisiä yleisöstä vilkaisemaan naamion alle. Seurueen kolmas esiintyjä oli bardi, joka veti ihmisiä mukaan lauluilla surusta ja myötätunnosta harlekiinin epämuodostumista kohtaan ja hurmasi sitten saman väkijoukon säestämällä seurueen yhden miehen näytöksiä. Monet näytöksiä katsomaan tulleista vaativat saada nähdä harlekiinin kasvot ja yrittivät vahvistaa huhujen vastustamattoman kauhistuttavat kuvaukset. Mutta sellaista tilaisuutta ei tullut, eikä kukaan koskaan saanut selville, missä seurue piti harlekiinia piilossa näytösten välissä. Näytöksen menestyksen myötä johtajan vaatteista tuli yhä ylellisempiä ja bardin kitarasta yhä koristeellisempi, mutta harlekiinin ainoa asu sai joka päivä uusia repeämiä. Köyhyys vain lisäsi kiinnostusta ja sääliä väitettyä kummajaista kohtaan, ja friikkinäytös houkutteli maksavaa yleisöä enemmän kuin teatteri. Näytöksen menestyksen huipulla johtaja, bardi ja harlekiini katosivat jäljettömiin. Joitakin viikkoja myöhemmin kanavasta löytyi kaksi riisuttua ruumista, joiden kasvot olivat liian irvokkaat tunnistettaviksi. Keskellä Bayoun piina seurueen ainoa eloonjäänyt antaa nyt itselleen nimen Scaramuccia. Jahdissa hänen hienostunut käytöksensä muuttuu ja rentoutuu: hän ei pidä jahdista vaan itse kirotuista soista. Ehkä naamion riisuminen paljastaisi kasvot, jotka eivät ole samanlaiset kuin hänen kanssametsästäjillään, vaan enemmän kuin niillä, joita hän metsästää.