Hunt: Showdown 1896 - Last Gust
Tämä DLC-paketti sisältää yhden aseen: - Last Gust (Ranger 73 Swift) Viimeinen puhuri Uskollinen kumppani koko loisteliaan uran ajan. Alison's Ranger 73 Swift oli luotettava loppuun saakka sekä ainainen, lohduttava muistutus kodista, jonka hän jätti taakseen matkustettuaan Louisianaan.