Hunt: Showdown 1896 - Ghost Face Rampage
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden työkalun: - Ghost Face (metsästäjä) - Hush (Frontier 73C Silencer) - Whisper (Bornheim No. 3 Silencer) - Life Taker (veitsi) - Ghost Face (Avatar) Kun Nehemiah Hexum avasi oven, naamio lojui hänen kuistillaan. Se oli kulunutta puuta, vanhentunut luunvalkeaksi, ja sen kasvoilla oli kieroutunut ilme. Joku oli selvästi heittänyt sen Nehemiahin taloa päin, mutta hän ei osannut sanoa, kuka tai miksi. Uteliaana hän kumartui poimimaan sen, ja yhtäkkiä hänen mielensä täytti halu laittaa se ylle. Hän epäröi hetken, sitten sujautti sen päähänsä. Nemehiah asui yksin bayoun laitamilla. Leski, joka pysytteli omissa oloissaan ja puolusti maataan tunkeilijoilta – niin metsästäjäjiltä kuin turmeltuneilta. Selvisi, että se oli hyvä juttu. Heti naamion laitettuaan hänen mielensä täyttyi verisistä näyistä. Hän näki punaista tippuvan käsistään, ja ruumiita oli maassa hänen edessään. Hän otti naamion pois vavisten ja harkitsi heittävänsä sen suohon. Mutta jokin jäi hänen käteensä, ja hän vei sen sisään mukanaan. Hän laittoi sen pöydälle ja jätti siihen. Hän tuijotti sitä yö toisensa perään. Joskus hänestä tuntui, että se tuijotti takaisin. Ja sitten eräänä yönä hän laittoi sen taas ylleen. Tällä kertaa hän ei ottanut sitä pois, kun näyt tulivat. Tällä kertaa hän otti luotetun Bornheim-pistoolinsa, kiväärinsä ja veitsen viime hetkellä. Sitten hän kävi jahtiin pimeässä etsiäkseen jotakuta jakamaan nuo näyt kanssaan läheisesti ja henkilökohtaisesti.