Hunt: Showdown 1896 - Double or Nothing
Tämä DLC-paketti sisältää kuusi asetta: - Dusk (Nagant M1895 Silencer) - Dawn (Nagant M1895 Silencer) - Jekyll (Pax) - Hyde (Pax) - Ethyl (LeMat) - Jana (LeMat) Jekyll Tämä Caldwell on yksi niistä kahdesta, jotka keikkuvat pimeyden ja valon, pahan ja hyvän rajoilla. Jekyll ampuu oikeudenmukaisuuden nimissä mutta tarvitsee tasapainokseen Hyden. Hyde Ihmisen kaksinaisuutta heijastava toinen Caldwell on Hyde, koston, murhan ja kaunan väline, joka tarvitsee Jekylliä hillitsemään ääripäitään. Dusk Tämä Nagant Silencer on toinen kaksikosta, joka merkitsee pimeyden rajoja. Dusk loistaa kirkkaasti Arsuna, iltatähden jumalana, mutta sitä määrittää kuitenkin aina Dawnin eli aamun tulo. Dawn Toinen Nagant Silencer on nimetty aamunkoiton mukaan. Se loistaa kirkkaasti Azizosina, aamutähden jumalana, mutta siirtyy aina sivuun Duskin eli illan tullen. Ethyl Yksi LeMats-kaksikosta, joka on suunniteltu kiertävän Villin Lännen esityksen vauhdikkaiden, nopeasti ampuvien, kärryjä lassoavien kaksosten kunniaksi. Ethyl on kaksikosta rohkeampi ja räväkämpi, mutta tarvitsee aina Janaa asioiden harkitsemiseen. [b]Jana[/b] Toinen LeMats on suunniteltu Janan, kaksikon laskelmoivan älykön, kunniaksi. Hän tarvitsee kuitenkin aina Ethyliä, kun pitää toimia uhkarohkeasti.