HUB-93
HUB-93 on vientiversio kiinalaisten standardista tarkkuuskivääristä, jota tuotetaan ja markkinoidaan ulkomaiden turvallisuusjoukoille. Vasta muodostettu Free Siberia -armeija on tilannut usean lastin.