Yhdessä 70-luvun kuuluisimmista sarjoista nähty vuoden 1956 Chevrolet Bel Air -avoauto on viime vuosisadan ikoni ja aitoamerikkalainen klassikko. Jo sen näkeminen antaa vapaudentunteen ja herättää halun matkustaa. Mutta sillä on annettavaa myös kilparadoilla. Kyseessä on todellinen kaunotar – puhtaan valkoinen sisustus, sysimusta kori, hienostuneet yksityiskohdat, kromipuskurit, ajovalot ja ikonisinet valkoseinäiset renkaan. Ei liene sattumaa, että musta ja valkoinen ovat myös maalilipun värit, sillä Chevy 1956 kiidättää sinut sen luo aina ensimmäisenä! Lisää tämä huikea mestariteos kokoelmaasi saman tien!