Home Sweet Home
Home Sweet Home perustuu thaimaalaisiin myytteihin ja uskomuksiin. Se on ensimmäisen persoonan näkökulmasta kuvatun tarinavetoisen kauhupelisarjan ensimmäinen osa. Home Sweet Home heittää pelaajan synkkään ja kieroutuneeseen labyrinttiin, jossa pelko täyttää ilman, kauhu valuu katonrei’istä alas lattianrakoihin ja ahdistus voimistuu askel askeleelta.