Holmer DLC
Laajenna Farming Simulator 15 -pelikokemustasi uudella virallisella laajennusosalla! Holmer-lataussisältö sisältää 2 uutta ajoneuvoa ja 7 maatalouskonetta Holmerilta, Bergmannilta ja Zunhammerilta, kuten sokerijuurikkaan nostokoneen ja monitoimikoneen eri moduuleilla. Kun olet ladannut lisäosan, sisältö löytyy pelin sisäisestä kaupasta. Muista varmistaa, että sinulla on riittävästi rahaa.