Hole io: Apocalypse DLC
Tämän DLC:n avulla avaat: - Apokalypsi-kartan - punk-asun - nomadi-asun - rosvo-asun - tarkka-ampuja-asun - ghoul-asun - selviytyjä-asun - hazmat-puvun - mutantti-asun Valitse siisti asusi, ahmi roskia, autoja, piilopaikkoja, motelleja, hylättyjä rakennuksia, voimaloita ja kasva ISOKSI!