HITMAN 3 - Chongqing
Chongqing tarjoaa matkailijoille tauon arjen vaatimuksista: siellä on vilkkaita kahviloita vilkkuvine neonvaloineen, ja kaupungin ahtaat kadut ovat täynnä pikkuputiikkeja ja ruokakojuja. Tämä megapoli on liikenteen solmukohta, ja sen sivukujat kätkevät monia salaisuuksia.