Hisako
Hisako surmattiin vuosisatoja sitten hänen puolustaessa kyläänsä julmilta sotilailta. Nyt hänen ikuinen unensa häiriintyy Ultratechin juonittelujen vuoksi. Aseistettuna isänsä murtuneella naginatalla Hisako metsästää väsymättä syyllisiä ja rahaa heidät henkimaailmaan tuomiolle. Hisako-hahmo sisältyy Season 2 Combo Breaker- ja Season 2 Ultra Edition -lisäosiin.