Hellpoint
Hellpoint on synkkä ja haastava toimintaroolipeli. Se sijoittuu tunnelmalliseen scifiuniversumiin, jossa tieteen ja yliluonnollisen välinen raja on häilyvä. Irid Novon avaruusasema oli aiemmin yksi ihmiskunnan suurimmista saavutuksista, mutta nyt se on hylätty, täynnä pahoja ulottuvuuksienvälisiä olentoja ja ilkeämielisten kosmisten jumalien hallitsema. Sinä olet salaperäisen Tekijän luomus. Tehtäväsi on tutkia Irid Novoa ja yrittää selvittää oudot tapahtumat, jotka johtivat salaperäiseen Sulautumisena tunnettuun tapahtumaan. - Irid Novon avaruusasema on massiivinen yhtenäinen rakenne täynnä piilotettuja oikopolkuja, salaisuuksia ja salaisuuksien salaisuuksia. Ja sinä pääset tutkimaan sitä kaikkea. Voit valita matkasi aikana monia eri polkuja. Kauhu ja puistatus lisääntyvät hetki hetkeltä, kun tunkeudut yhä syvemmälle aseman syövereihin. - Tarjolla on kymmeniä lähitaistelu- ja kaukotaisteluaseita sekä suojuksia, joiden joukosta löydät varmasti omaan pelityyliisi sopivat vaihtoehdot. Kullakin aseella on oma erityisominaisuutensa, jonka saat käyttöön, kun olet opetellut käyttämään asetta. - Upea massiivisen kvanttikataklysmin jälkeiseen aikaan sijoittuva maailma, jonka tarina perustuu vahvasti vanhoihin ja uusiin scifileffoihin. Selkäpiitä karmiva soundtrack! - Avaruusasema kiertää reaaliaikaisesti uhkaavaa mustaa aukkoa, joka käynnistää monia dynaamisia tapahtumia, kuten vihollisten taistelutaitojen muutoksia, pomoja ja joukkohyökkäyksiä. - Jos pelaaminen tuntuu vaikealta, kutsu kaverisi pelaamaan yhteistyömoninpeliä tai pyydä apua verkosta. Kerätyt tavarat jaetaan ja toisen paikallisen pelaajan saama kokemus tallennetaan. - Jos tarvitset lisähaastetta, haasta muita pelaajia taisteluun! Peli tukee jopa neljän pelaajan PvP-taisteluita.