Hellbreachers
Matkaa syvälle Helvettiin ja takaisin tässä sivuvieritettävässä toimintaseikkailussa! Retro-tyylinen, toiminnantäyteinen tasohyppely saa modernin päivityksen monipuolisen hahmoluonnin ja roolipelimäisen etenemisen muodossa. Valitse yksi kolmesta sankarista ja muokkaa hahmoasi valitsemalla kymmenestä ainutlaatuisesta erikoisalasta ne, jotka parhaiten sopivat pelityyliisi. Tässä seikkailussa sinä päätät! Piditpä sitten suoraviivaisen lähitaistelusta, etätaistelusta tai loitsujen langettamisesta, voit uppoutua Hellbreachersin tappaviin syvyyksiin eri strategioilla joka kerta. Hellbreachers tarjoaa 50 tasoa 10 ainutlaatuisessa ympäristössä ja runsaasti tutkittavaa sisältöä. Kun tämä yhdistetään sulavaan pikselitaide-animaatioon ja haastaviin päätaisteluihin, on kyseessä matka, jolle kannattaa lähteä aina uudelleen!