Hellboy
Paranormaalin Tutkimuksen ja Puolustuksen Toimiston jäsenenä Hellboy on puolustanut maailmaa riiviöiltä, noidilta, demoneilta ja useilta Lovecraft-henkisiltä jumalilta. Luotetun revolverinsa ja tuomion kätensä avulla Hellboy on tehnyt hirviöiden hävittämisestä erikoisalansa.