Hellblade: Senua's Sacrifice
Samoilta tekijöiltä kuin Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West ja DmC: Devil May Cry tulee nyt soturin raaka matka mytologian ja hulluuden syövereihin. Viikinkiajalle sijoittuvassa tarinassa murtunut kelttisoturi lähtee unohtumattomalle näkymatkalle viikinkien tuonpuoleiseen taistelemaan kuolleen rakkaansa sielusta. Yhteistyössä aivotutkijoiden ja psykoosin läpikäyneiden ihmisten kanssa luotu Hellblade: Senua’s Sacrifice kiskoo pelaajan syvälle Senuan murtuneen mieleen. Esteettömyyden toiminnot: PELAAMINEN - Esteettömyyden toiminnot voidaan ottaa käyttöön pelin ensimmäisen käynnistämisen yhteydessä avautuvasta asetusvalikosta. - Taistelun vaikeustasoksi voidaan valita dynaamisesti säätyvä ”automaattinen” tila tai manuaalisesti ”helppo”, ”keskitaso” tai ”vaikea”. - Peli voidaan tauottaa sekä pelaamisen että välinäytösten aikana. ÄÄNET - Muokattavat äänenvoimakkuuden säätimet: pää-ääni, musiikki, tehosteet, dialogi ja valikot. - Ulostuloksi voi valita stereo- tai monoäänen. VISUAALISUUS - Vihersokeuden, punasokeuden ja sinisokeuden suotimien värisokeustiloja ja värinkorjauksen tehoa voi säätää. - Puhutun sisällön tekstityksen voi ottaa käyttöön tai pois. - Tekstityksen kooksi voi valita ”Normaali” tai ”Suuri”. - Tekstityksen väriksi voi valita valkoisen, oranssin, vihreän tai sinisen. - Tekstityksen taustaksi voi valita ”läpinäkyvän” tai ”läpinäkymättömän” mustan. - Valikkotekstin taustan kontrastiksi voi valita ”puoliksi läpinäkyvän” tai ”läpinäkymättömän” mustan. SYÖTE - Ohjaimen sauvan ja hiiren akselien syötteen herkkyyttä voi säätää, ja kameran akselit voi vaihtaa käänteisiksi. - Syötteet voi määrittää uudelleen näppäimistön ja ohjaimen näppäimiin (pois lukien kameran ohjaus ja valikoissa liikkuminen). - Näppäimistö on täysin tuettu, joten peliä voi pelata pelkällä näppäimistöllä (hiiren tai oikean sauvan liikkeen voi korvata nuolinäppäimillä). - Ohjaimen värinän voi ottaa käyttöön tai pois. - Juoksemisen voi asettaa aktivoitumaan näppäintä painamalla tai pitämällä. Huomaa että luetellut esteettömyyden asetukset toimivat vain pelin PC-versiossa Hellblade: Senua's Sacrifice Enhanced.