Hell Well
Selviydy pimeyden voimien velhona ja kerää kuolleiden sielujat tehdäksesi niistä epäpyhiä puolustusaseita, joilla taistelet korruptoituneita enkeleitä vastaan! Vedä pimeyden vehon hattu päähäsi ja puolusta itseäsi tuhoasia havittelevilta enkeliaalloilta! Retrohenkisesti 4-sävyisellä graafisella ilmeellä toteutettu Hell Well on ylhäältä alaspäin suuntautuva tornipuolustuspeli jossa häviö on väistämätöntä, mutta haasteena onkin viedä mahdollisimman monta vihollista mukanasi ennen kuin kuolema korjaa sinutkin. Kerää kuolleiden sieluja ja käytä niitä pirullisina, toteemimaisina puolustusmekanismeina kun puolustudut pyhiä hyökkääjiä vastaan. Päivitä sitten kätyreidesi tasoa ja jatka joukkojesi voiman kasvattamista proseduraalisesti luotujen raunioiden ja hautausmaiden halki.