Hell Let Loose - Near Miss
Tämä DLC avaa käyttöön 3 kypärää: ”Läheltä vihelsi” ‑mallin taisteluvaurioinen M1-kypärä (yhdysvaltalaisjoukoille) Tässä lukuisia lommoja keränneessä M1-kypärässä näkyy rajun taistelun ja väkivallan merkkejä, kuten jälki tarkka-ampujan pääosumasta. Onneksi tämä luotettava suojapäähine ei ole päästänyt ammusta ulkokuorensa läpi. ”Läheltä vihelsi” -mallin taisteluvaurioinen M42-kypärä (saksalaisjoukoille) M42 on saksalaisjoukkojen kangaspeitteinen kypärä, joka on nähnyt parempiakin päiviä. Lentävät sirpaleet ja harhaluotien kimmokkeet ovat vaurioittaneet sen ulkovuorta ja iskeneet lommoja suojaavaan metalliin, mikä on varmasti saanut kypärän käyttäjän harkitsemaan perääntymistä. ”Läheltä vihelsi” ‑mallin taisteluvaurioinen SSh-40-kypärä (neuvostojoukoille) Tässä sodan runtelemassa neuvostokypärässä näkyy merkkejä ilmassa viuhuneiden sirpaleiden osumista. Koko kampanjan ajan etulinjassa kulkenut SSh-40-kypärä on myös kerännyt ruostetta vuodenaikojen vaihtuessa.