Hell Let Loose - Luftwaffe Eagles
Lisää taistelukentälle uusi ulottuvuus Luftwaffe Eagles -DLC:llä. Saksalaisten Luftwaffe-joukkojen Fallschirmjäger olivat ensimmäisiä laskuvarjojääkäreitä, jotka olivat mukana ison mittakaavan ilmaoperaatioissa. Fallschirmjäger tunnettiin myös nimellä "vihreinä paholaisina" kovan taisteluhenkensä ja taktisen ylivertaisuutensa johdosta. Kreetan taistelussa kärsittyjen tappioiden jälkeen heitä kuitenkin käytettiin pääasiassa jalkaväkenä. Tämä ladattava sisältö lisää pelin seuraavan: Fallschirmjäger-univormu (saatavana seuraaville Saksan armeijan rooleille: rynnäköijä, PST, lääkintämies, konekiväärimies, upseeri, kiväärimies, automaattikiväärimies, pioneeri ja tukitaistelija).