Hell is Us - Secret Code
Hanki Secret Code DLC ja muita bonuksia valitsemalla Hell is Us -pelin Deluxe Edition. Secret Code DLC:n lataamalla aloitat seikkailun taskussasi salaperäinen avain. Joka avaimella täytyy olla lukko. Sinun tehtäväsi on löytää se.