Head Start -sarja
Hanki Vigilant-, Murasame- ja Nimbus-eksopuvut välittömästi käyttöösi. Tämä erikoispaketti sisältää kolme eksopuvun ulkoasua, jotka tarjoavat uusia tapoja nauttia Leviathanin sotapeleistä! Sisältö: - Vigilantin aikaisen avaamisen lippu - Murasamen aikaisen avaamisen lippu - Nimbusin aikaisen avaamisen lippu - Paladinin eksopuku-ulkoasu (Vigilant) - White Guardianin eksopuku-ulkoasu (Murasame) - Wonderlandin eksopuku-ulkoasu (Nimbus) Huomautus: Aikaisen avaamisen liput ovat ostettavissa, vaikka olisi jo avannut vastaavan eksopuvun. Varo tekemästä päällekkäisiä ostoksia. Ulkoasut ovat kosmeettisia tuotteita, jotka vain muuttavat eksopuvun ulkoasua eivätkä vaikuta siihen muutoin. Huomautus: Tämä DLC on pelattavissa vain sillä Microsoft-tilillä, jolla se ostetaan. Perheenjäsenten tilit eivät saa sitä, vaikka olisit perheryhmän järjestäjä.