Has-Been Heroes
Lähde eeppiselle matkalle legendaarisista mestareista koostuvan Has-Been Heroes -ryhmän kanssa. Sankarit oltiin melkein unohdettu, kun kuningas kutsuu heidät tekemään vielä yhden tehtävän: SAATTAMAAN PRINSESSAKAKSOSET KOULUUN. Pääominaisuudet: * Ohjaa nuorta ja innokasta Rogueta ja tapaa sankarijoukko, johon kuuluu viisas Metacles-munkki, jättimäinen painijasoturi Crux, meksikolaiseksi painijaksi ryhtynyt antropologi, aina valpas ja vainoharhainen Sheikh ja muita. * Avaa ja kerää satoja esineitä ja loitsuja, jotka voimistavat sankareiden kykyjä ja tekevät jokaisesta pelikerrasta ainutlaatuisen. * Yhdistä loitsuja aiheuttaaksesi massiivista tuhoa ja opi lisää loitsujen mahdista keräämällä elementtejä. * Kohtaa lukemattomia hirviöitä, jotka ovat toinen toistaan suurempia ja raivokkaampia. Pystytkö tuhoamaan Great Ghoulin johtaman pahuuden armeijan? * Roguelike-henkisessä pelissä tulet kuolemaan ja yrittämään uudelleen – valitse sankarisi viisaasti ja valmistaudu taisteluun!